sannidizzy

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sanni - 4 februari 2009 21:49

Japp, det blev inte en kort paus:) Känner att jag vill skriva.


Idag har det varit mycke promenader. Jag och hundarna for till matfors vid 13:30 tiden för att promenera där och vi for inte hemåt förrän efter 2 timmar. Dizzy skötte sig utmärkt, drog inte ett dugg i kopplet, Vilda däremot hon drog som besatt, haha..


Sedan på kvällen så for jag  och Vilda för att träna på bruksklubben, tänkte fråga om hjälp med fotgåendet, men vad fan.. Det var någon där men som som verkade liksom hjälpa till, men sedan försvann han. Så jag tränade själv och FY FASEN vad det gick bra! Vilda var helt underbar. Vi tränade mycket fotgående och endast 2 gånger gnällde hon till. Blev helt chockad, hon var så jävla duktig. Tränade även läggande under gång, inkallning och hopp över hinder. Allt flöt på fint. Och så kampade vi mycket med kopplet å, shit, hon var verkligen på G, hon har aldrig kampat så rejält någon gång, härligt!!


När jag kom hem så fick Dizzy träna lite, och det gick kanon det med.
Vi var inne i stan igår, jag och hundarn för att träna, alltså bara träna gå bra i koppel inne i stan och Dizzy gick fot hela tiden, brydde sig inte i någon annan hund utan traskade fint brevid mig, det gör hon alltid i stan. duktig tjej.

Nu är jag helt slut, så jag ska snart sova faktiskt.
Kanske skriver imorron:) Vem vet

Av Sanni - 4 februari 2009 21:35

Har blivit utmanad av både Eva och Anna som äger Vildas halvbror, så här kommer den.


Man ska gå till den 6:e mappen och välja den 6:e bilden och ladda upp den på bloggen och samt berätta om den.
Så här kommer den


Ja, denna bild var tagen i augusti när vi åkte till en stuga med lite släkt och skulle stanna över helgen och bara vara tillsammans. Självklart var hundarna med:) Vilda är nästan 5 månader på bilden, oj så liten hon var.

Och så ska man utmana 6 personer och låta dom veta det.
Utmanar:
Angelica
Johanna
Julia
Maj

Det blev bara 4, men men:)




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards