sannidizzy

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Sanni - 12 januari 2009 12:58

Vad tiden går fort, det är redan måndag nu igen..


Imorse klev jag upp 05:45 efter endast 2½ timmas sömn. Kunde inte alls somna, hade väldiga problem. Iallafall klev jag upp den tiden för att jag skulle på möte på arbetslivresurs 09:30 och bussen gick 08:25 och jag skulle hinna ut med hundar, duscha och äta frukost.

Det gick väl bra där inne. Var där bara 30 minuter. Idag skickar jag in rapport till försäkringskassan så då kommer jag få en liten slant om 2 veckor.:) Yeah. Härligt värre.

Kom hem igen vid 11. Snorhalt är det ute så jag fick gå sakta hem. När jag kom innanför dörren blev hundarna hur glada som helst, båda 2 skulle hoppa och hälsa och Vilda collie pratade så mycket att Dizzy blev less och blev förbannad på henne. Stackarn då. nu lämnar inte Vilda ens min sida, fast det gör hon nästan aldrig. Där jag är, där är även Vilda. Som nu sitter jag vid köksbordet och alldeles nedanför mig ligger det en pälsboll.

Kom på att utställningen är om lite mer än 1 månad.. Kanske ska börja träna lite till det? Jag har ingen blekaste aning om hur dom ska springa, hur dom ska stå eller nånting. Ojojoj. Undra hur det går då:P
Men jag tänker absolut inte fluffa upp hennes päls som dom brukar göra, hon har ju itne sådan päls så varför ska jag då borsta upp den vita kragen? den ser väl ut som den gör? eller? Hon är ju jättefin:) Fast sedan om domaren tycker det vette fan, men skit samma. Hon är underbar iallafall^^

tänk, i veckan blir hon 10 månader:o Som sagt, vad tiden går!

Det är jobbigt att äta ofta! Först en rejäl frukost, sedan mellanmål, sedan lunch och snart mellanmål igen och sedan middag. Puh! Känns inte osm man gör annat än äter -ut med hundar - äter - ut med hundar..

Men det visar väl resultat med:) Måste köpa en våg.. vi har ingen, kan ju vara bra kanske:P


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards