sannidizzy

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Sanni - 5 december 2008 01:45

Idag, strax efter lunch fick jag för mig att åka till matfors med Vilda, men det slutade med att det blev Dizzy som fick åka:) Tänkte att Vilda var ju med i måndags, så det var Dizzys tur nu. Vi gick där i 2½ timma tror jag innan vi for hem med mamma & pappa som slutade jobba.

Men, det var bara roligt den första stunden. Varför?
Jo, min älskade hund som älskar andra hundar och ska alltid hälsa på alla, var inte alls sådan idag. Hon gjorde utfall mot hundarna, skällde ut dom. 5 stycken skällde hon ut, sånt har hon aldrig gjort förut, dom första 2 hundarna var småskitar, småskitar har hon aldrig varit särskilt förtjust i, men hon har aldrig gjort som hon gjorde idag, springa mot dom och skälla:(
Dom andra 2 hundarna var av större raser (schäfer + 2 jaktundar) och dom började skälla på Dizzy först.

Inte ett dugg roligt var det och jag fattar inte vad det var med henne, varför gjorde hon så??? 3 år har vi snart haft henne, och sådär har hon inte betett sig förut........ :(

För övrigt så har jag och mamma bakat hela jävla kvällen, bullar + 3 sorters kakor. Nu ska jag sova--

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards