sannidizzy

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Sanni - 4 december 2008 10:43

Oj, var ett tag sedan jag skrev. Ska väl försöka då.

I måndags så limmade vi öronen på Vilda, så nu är dom rätt snygga:) Hoppas dom blir fina sedan när det lossnar. För jag har ju planerat att ställa ut henne i februari på en utställning som Matfors BHK anordnar. Så vi får se. Själv tycker jag ju att Vilda är den finaste collien jag någonsin sett, men så tänker nog alla om sina hundar. Haha.

 I måndags fick även Vilda miljöträning medans pappa var på möte. Tänkte att det tröttnar säkert ut henne, vi blev hela 3 timmar i matfors och vi gick omkring i stort sett hela tiden, vi gick även till bhk och gick i skogen där så hon fick springa lös och träna inkallning. Kan säga att hon var bra trött när vi kom hem, fast det gick snabbt över:P

har även hunnit träna drag med Dizzy 2 ggr den här veckan, det har kommit mycket snö, så det går skitbra :o) Hon är duktigt och tycker det är skitroligt!

Imorgon tror jag att vi ska ha kalas här, min brorsa fyllde 20 igår (och tog körkortet) och jag fyller 19 på söndag, så tror att det var imorron folk skulle komma. Tim ville inte bjuda på nått speciellt utan bara vanligt fika. Så jag ska väl baka nån kaka idag. Mamma ska baka bullar, gott:D


Hinner inte skriva mer nu, hundarna vill gå ut, Vilda håller på att terra mig för att jag sitter här, hon gnäller, springer fram och tillbaka, hoppar upp med framtassarna i mitt knä och krafsar på mitt ben, japp, det är typiskt Vilda. Men hon vill väl ut i snön, hon tycker det är skitroligt, man får knappt in henne, hehe. Dizzy älskar också snö, fast varenda gång vi går ut så tar hon en vedpinne och lägger sig och tuggar på, min knäppa hund


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards