sannidizzy

Alla inlägg den 23 september 2008

Av Sanni - 23 september 2008 13:18

Vette tusan vad det blev med Dizzy igår...
Vi gick nämligen ut på promenad på kvällen, klockan var väl halv 9 eller nått och när vi kommit ner till E14, som bara är ca 500 meter ifrån oss så vart hon som förbytt, det var alldeles tyst omkring oss, inga bilar, inga människor, ingenting. Men hon blev helt annorlunda, hon såg rädd ut, hon blev låg, svansen nästan mellan benen osv. Men jag fortsatte att gå, fick släpa med henne en bit, men till slut gick det inte. HOn total vägrade att gå och så fort jag stannade skyndade hon sig att springa fram till mig, sätta sig framför mig, titta på mig och gnälla. Och sedan när jag fortsatte att gå så var hon som klistrad vid mitt vänstra ben och tittade på mig hela tiden. Så det gick ju inte att gå nå mer. Vet inte om det var nått djur i närheten kanske, nått "farligt" djur. För det var verkligen inget annat hon kan ha blivit så av. Jag var bara nyfiken på vad det var.
Ja, eftersom Dizzy inte ville gå, men jag ville gå så gick jag hem och bytte hund, fast vi gick inte åt samma håll, det tordes jag inte:P Haha.


Ikväll är det valpkurs. Undra hur det går ikväll...
Mina hundar är söta, jag sitter med bärbara datorn på sängen och på min högra sida ligger det en collie tätt intill mitt ben och på min vänstra sida PÅ mina kuddar (hehe) ligger en vacker "liten" svart hon och drömmer att hon dricker vatten tror jag:) Mina sötnosar!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards