sannidizzy

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Sanni - 4 september 2008 10:50

Igår var jag väldig flitig, jag tvättade, tog reda på disk *2, städade lite, bakade och höll på med hundarna riktigt mycket:)

Dizzy fick sitt spår, liggtiden blev 2½ timma faktiskt, för att mamma sa att hon också ville följa med, men först skulle det lagas mat och ätas, under tiden började det SPÖREGNA och blåsa jäkligt rejält, jag hade inga förhoppningar att Dizzy skulle hitta spåret och spåra, men tji fick jag, hon tog det jättefint med fuskade vid vinkeln. Vi körde en sökövning, buföring och uppletande med. Hon har en jävla fart ¨på alla 3 sakerna. På sök så hittade hon mamma ganska fort, på budföringen hade hon en jävla speed och sprang och sattte sig bredvid mig och samma sak hos mamma, vid uppletade så kastade jag bara ut en leksak när hon inte såg och sedan så sa jag "leta" hon hittade den bara efter någon minut, vilken toppenhund jag har! Sedan efter allt detta så fick hon springa lös i skogen, och jag och mamma stötte på björnskit:O


Riktigt mysigt var det.
Vilda fick bara lek igår, idag blir det ett spår, budföring och backa övningar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards