sannidizzy

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Sanni - 22 augusti 2008 17:48

Idag for vi och vaccinerade Dizzy, hon skötte sig som en ängel:) Älskade tjej.
Vägde henne även, nu vägde hon nästan 32 kg! Det betyder att hon gått upp nästan 2 kg sedan abortsprutan:O Min hund har blivit ett matvrak.


Men jag är så stolt över Dizzy, jämt under promenaderna förr så drog hon som tusan så fort det kom en människa och gick, för hon skulle hälsa och ännu värre blev det ifall en joggare eller cyklist. Hon var så t.om förra sommaren!
Men nu, nu bryr hon sig inte:) Är så lycklig. Nu kan man riktigt slappna av och inte behöva oroa sig:) Igår gick jag med Dizzy och Joline i barnvagnen och en joggare kom förbi, Dizzy tittade inte ens:) Och ännu stoltare blev jag när Joline ville gå runt och kolla lite och jag la ner Dizzy bredvid barnvagnen utan att hon satt fast i nått och gick iväg med Joline, Dizzy låg kvar HELA tiden trots att det kom människor och gick förbi, hur bra framsteg är inte det:D Älskade Dizzy

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards