sannidizzy

Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Sanni - 4 augusti 2008 20:38

Såg just nu att jag inte skrivit om utställningen.


Ja, dagen började inte bra, tittade ut genom fönstret och såg att det SPÖREGNADE och regnade gjorde det resten av dagen med, eller det blev ett uppenhåll på slutet. Men ett riktigt skitväder var det och lill skiten min var på riktigt busigt humör:)
Hon skulle hälsa på ALLA som gick förbi och blev sååå glad så.

Vi fick startnumret 7 så det blev ganska fort våran tur och jag började få riktigt ångest när jag såg hur duktiga dom andra valparna var, dom stod såå fint och lugnt när domaren kollade på dom. Det var jag 100% säker på att Vilda inte skulle göra och väldigt rätt fick jag. Det blev våran tur och Vilda blev såå himla lycklig när domaren kom fram och skulle slicka överallt:)
Och vi var tvugna att springa 2 varv runt ringen för att på första så skuttade hon bara, men på andra blev det riktigt snyggt.
Ja, inget pris fick vi, inte ens ett HP, pga nått med hennes panna, men kritiken blev jag nöjd med, det lät bra


Pigg och livlig valp av god typ och storlek.
Hon kunde ha mer parallella linjer.
Feminimt uttryck, mörka ögon.
Något brett ansatta men väl burna öron.
God kropp och stomme, tillräcklig hals.
Rör sig bra för åldern. Bra pälsanlag


Vi får träna mer tills nästa gång. Det var faktiskt lite roligt med utställning, kommer nog bli många fler framöver.

Träffade hon som har Vildas pappa med, det var riktigt roligt och hon tyckte om Vilda:)
Vi ska träna tillsammans någon gång och köra spår, ska bli roligt! Skönt med någon som kan en jag som kör själv och är nybörjare på det. Hon och pappa Jack tävlar ju i elitklass spår är jag för mig att det var..


Idag har vi tränat mycket agility, min pärla Dizzy var sååå duktig.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards