sannidizzy

Alla inlägg under juli 2008

Av Sanni - 8 juli 2008 10:42

Har inte skrivit på flera dar upptäckte jag, men det är bara för att jag inte har nått nytt att berätta- Ingenting särskilt händer.
Väntar spänt på resultaten på HD/AD röngten. IDag började Dizzy löpa igen.. Ja, det är väl bara det som har hänt, tragiskt nog. Nu ska jag ut med mina 2 underbara vovvar:)

Av Sanni - 2 juli 2008 10:34

Igårkväll gick jag ut i skogen och la 2 spår åt Dizzy. Första spåret gick hur bra som helst, det gjorde hon super. men på det andra så hade hon helt plötsligt glömt hur man gjorde... suck. Hon började bara tramsa runt och fattade noll. Men men, det får vi ta igen någon annan dag.

Jag la faktiskt ett litet kort spår åt vilda med, hennes första, fast bara på 5 meter och det fick bara ligga i ca: 5 min. Det gick väl sådär, hon började spåra först i en meter, men sedan så började hon lyfta på huvudet och gjorde annat, så då stod jag bara still och tillslut så körde hon ner nosen igen, när vi var nästan framme vid leksaken jag lagt ut så lyfte hon på huvudet igen och gick fram till den och kom till mig med den så vi kunde kampa. Sötnos. Gick ganska bra för att vara första spåret tycker jag:)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards