sannidizzy

Alla inlägg under april 2008

Av Sanni - 1 april 2008 14:07

hade inte tid att skriva igår, skola igår och skola även idag, det var såå mkt skönare med påsklov. Åkte aldrig hem igår utan jag och lill Dizzy sov över hos Lisa i torrom istället. Då fick Dizzy leka av sig istället med Gåva, Lisas leonberger.

vi gick dit från skolan med, men det kändes som vi aldrig kom fram, vägen som i vanliga fall tar ca 1 timma att gå tog oss 1½ timma igår. Vet inte vad det var med oss, vi gick väldigt sakta iallafall.


Idag är det verkligen en vårdag. Solen skiner som tusan och det är sååå varmt, jag vill inte ha varmt idag, inte när jag har på mig vinterskor och vinterjacka och blir svettig bara av att röra mig. Nej tack säger jag bara.

Färgat håret har jag gjort med. Det är mörktbrunt nu istället för det där mellanblonda. Nu trivs jag såå mycket bättre. Håret känns mycket fräschare med. Det var såå otroligt slitet, men gjorde susen med lite klippning och färgning. Kanon.

Dizzy ligger nedanför mig här inne i klassrummet, det är så roligt att kunna ha hundarna på lektionerna:D Alldeles super.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards