sannidizzy

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Sanni - 30 april 2008 12:23

Idag är det sista april.. typ alla skolor är lediga, men inte vi. Vi går hela jäkla långa dan iallafall... Drygt. Men sista riktigt skoldan är det här, sedan nästa vecka är det student vecka! härligt värre! Endast 2 dagar till kommer vi vara på skolan (om man inte räknar med studenten, för då blir det 3 dagar), fy fasen vad härligt alltså!


Inatt drömde jag en underbar dröm, synd bara att det inte var sann. Jag drömde om att jag var och gosade med valparna och att jag skulle få ta med mig en av dom hem på en gång. Det var en sådan rolig dröm! MEn snart är vi där.. På tisdag får jag reda på vem utav sötnosarna det blir. Jag håller på bli galen på all väntan! Vill veta nuuuu! Men men, tisdagen kommer dne med, kommer nog gå fort ändå tror jag. blir ju så mycket som kommer hända tills dess.


Dizzy var grymt duktig på agilitydelen igår! Bättre än vad jag hade förväntat, det var så underbart, men problemet är att hon hela tiden vänder sig om och ska ha godis av mig, men det är nånting som jag håller på att arbeta bort för fullt.  Har jobbat mycket under helgen med det, t.ex kastat leksaken när hon är riktad framåt och håller på hoppar, så hon inte hinner vända sig om, kanske man får se ett resultat om några veckor.

Läraren som vi hade igår skulle ju klämma och känna på dizzy när vi övade utställning, och hon bara när hon kände på bakbenen "men gud vad mycket muskler hon hade här, vad vältränad hon måste vara". Men kan det bli annat av promenader, massa spring, bus, agility, freestyle och annat jox? Nope, men jag tyckte att det var en rolig kommentar, bättre än dom där jag brukar få som går såhär" Men gud vad smal hon är, hon är ju mager", Den är jag less på, vet inte hur många gånger jag har fått förklarat att hon är kräsen och itne matglad av sig. Folk lär ju tro att hunden inte får nån mat..



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards