sannidizzy

Alla inlägg den 20 april 2008

Av Sanni - 20 april 2008 17:58

Jag är med och tävlar hos Parant Hundsport.
Jag har en chans att vinna en Hurtta sele från
www.paranthundsport.se.
Jag hoppas att jag vinner! Läs mer om tävlingen här. Tävla du också

Av Sanni - 20 april 2008 16:39

Idag har jag handlat lite saker till valpen:) Jag kunde inte låta bli, jag älskar att handla hundsaker.. Har inte handlat supermycket eftersom jag har ju redan en hel del. Eller typ saker som klotång och sånt...
Handlade en hundbädd, matskål, leksak... Inte mkt men men.. Halsband och koppel har jag faktiskt redan köpt, det kunde jag absolut inte hålla mig ifrån. Sånt älskar jag att handla!

Men tro itne att Dizzy blev utan saker inte:P Idag köpte jag ett till agilityhinder. Den platta tunneln:) Den kostade bara 249kr så jag kunde inte låta bli. Och i fredags köpte ju pappa ett åt Dizzy. SÅ nu har jag Däcket, platta tunnel, vanliga tunneln (gjort själv) och ett fult hopphinder, ska dock göra fler. Och slalom måste jag skaffa..
Och så fick hon en ny leksak av sin favorit sort, boll med snöre, jag avr så begåvad så jag kastade upp den i ett träd-- typiskt mig.


Imorron ska vi börja på med sök på skolan, ska bli riktigt intressant...


Lägger in en bild på "däcket", det är inte världens snyggaste och håller säkert itne sådär superbra, men den duger...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards