sannidizzy

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Sanni - 17 april 2008 20:50

Idag var det agilitytävlingen på skolan som jag och 3 andra från klassen hade anordnat. Kan väl säga att ajg inte var särskilt pigg på att ens åka, varför? Jo för min jäkla tand. Fan vad ont jag har haft idag, så jäkla ont. Ikväll gjorde det så ont så vi for och köpte alvedon eftersom vi hade bara ipren hemma, så då tog jag 1 ipren och 2 alvedon och tjofs så gick smärtan över, hoppas det bara håller i sig tills jag ska lägga mig och sova.


Imorgon är vi lediga, eftersom våran brukslärare är valpledig:P hehe, lyllos henne...

Och nästa fredag är det SISTA GÅNGEN vi har bruks, tragiskt men sant.
Och på måndag och måndagen därpå så ska vi hålla på med sök, och tisdag v.18 är den sista dagen Dizzy är med mig på skolan. Sedan kommer hon aldrig komma dit igen. Fy vad det känns tråkigt. Så jäkla tråkigt.Även fast jag längtar efter studenten (som är om 3 veckor), så känns det som sagt TRÅKIGT! Men men...

Snart är det lördag:) Då kommer jag åka ner till dom underbart söta valparna och gosa gosa:) Lovar att det kommer bilder, ska köpa ny batterier imorron eftersom dom andra håller inge länge. Och imorron så ska jag även köpa nya skor (pappa betalar) och skor till studenten (pappa betalar), vilken snäll pappa jag har!
Han är värsta gullig, på ett ställe i Matfors bor det en skitfin hund, och där far alltid pappa förbi ifall jag är med för att se ifall den är ute på gården:) hehe och om den är det så vänder han så jag får se igen, haha gullig han är va...


Nu ska jag njuta av torsdagkvällen och be att tandvärken inte kommer tillbaka. Dumma visdomstand..

Just ja, glömde berätta vad min snälla ängel till hund gjorde mot våran granne idag när jag var på skolan!
Dizzy satt fast ute på gården och när min brorsa skulle hämta in henne så släppte han bara lös henne eftersom dörren är 5 m bort liksom, dock har inte han världens bästa koll att kolla ifall det kommer någon och går på vägen först, vilket det gör denna gång. Det är våran granne. Vad gör Dizzy? Jo hon springer mot honom och skäller på honom och hoppar på han, samtidigt som hon försöker bita honom i händerna. What the fuck? OCh vad händer mer, jo brorsan får inte in henne och Dizzy skäller efter grannen och springer efter honom ända hem till sig.
Vad fan är det med henne? Varför i helvete försökte hon bita honom? Visserligen var hon säkert bara glad, eftersom när nån kommer hem här, blir hon så glad att hon inte vet vad hon ska göra, vilket brukar sluta med att hon ska bita oss på händerna.. Jag får skylla på Gåva, hennes hundgårdskompis. Det är en leonberger och dom är ju kända för att vilja hålla ägarna i handleden typ när dom träffas osv... Får skylla på henne att Dizzy lärt sig från hon och försöker göra samma sak. Fast det tvivlar jag på...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards