sannidizzy

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sanni - 5 april 2008 16:27

Skriver en gång till idag, måste bara berätta att för första gången på 2 år är Dizzy uppe på övervåningen i vårat hus, hon har ALDRIG varit där, anledning hon har inte fått + att vi ville ha ett ställe där katterna kunde få vara ifred, men nu behövs ju inte det längre, så jag tog med henne upp:) Hon har så tråkigt när jag sitter vid datorn så.
Hon är så söt, hon går omkring och nosar överallt:) Och svansen bara går. Katterna är brydda, dom bara "va gör hon här":P haha.

Min sötnos

Av Sanni - 5 april 2008 11:56

hann inte skriva något mer igår, så jag berättar resten idag istället.


Som sagt så gick det ju alldeles super på skolan med Dizzy, hon var så otroligt duktig min tjej.
Efter skolan och vi kommit in i härnösand gick jag och Lisa och åt på Big Boy, det var riktigt gott, kycklingmål åt vi, det hade jag aldrig ätit, men gott var det. Efter det så gick vi på Arken och där hittade Lisa klövjeväskan vi pratat om bara några timmar innan:) hehe, tyvärr så fanns det bara en i large storleken, så jag kunde inte köpa, men ska kolla på Arken eller nått här i s-svall och då ska jag försöka få mamma att betala, det skulle vara trevligt:) hehe.
Lite gnäll var det på bussen med, synd.


När vi kom hem gick jag ut och la ett spår direkt, men vill att snön ska försvinna, sjönk ner efter varje steg, vilket ledde till att jag blev på dåligt humör och Dizzy säkert kände av detta, för det gick inge bra i spåret. Visst, hon hittade det hon skulle hitta, men det gick ändå skit.

igår var det 1 vecka sedan älskade Kajsa togs bort. Saknar henne:(
orkar itne skriva mer. datorns är så seg, orden kommer 100 år efter jag skrivit dom typ.. så hej så länge..





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards