sannidizzy

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Sanni - 29 mars 2008 16:15

Japp, jag är deppad. Varför? Jo för att det är lördag vilket innebär att det snart är Måndag. Men det positiva är då att det är bara 6 veckor kvar av den dumma skolan:) Jippie! Längtar som tusan.

Dizzy har på nått sett skärt sig mellan "tårna". Upptäckte det när vi var ute och gick. Det blev blodspår där hon gick. Så jag vänder om för att göra rent osv. När vi kommer hem så ser jag att det är blodfläckar inne med. Lite här och där. Alltså måste hon ha skärt sig imorse när vi var ute och lekte. Men inget märkte jag då och inget efter det heller. Eller så gjorde hon det inatt, kanske ligger nånting vasst någonstanns här inne som hon kom åt.
Men det är ju ingen fara med henne, det är inget stor står, det ser ut ungefär som ett papercut, fast lite djupare och tjockare... Men hon har inte ont och bryr sig inte i det heller. Hon bara undrade vad tusan jag gjorde med hennes tass när jag höll på att göra rent det.


Idag ska vi äta godmat:) Kinamat, hemmagjord. Det är sååå gott.

Hoppas ni får en bättre lördag än mig iallafall. Jag är för deppad för att ha roligt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards