sannidizzy

Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Sanni - 27 mars 2008 14:27

Wow, i en hel vecka har jag skrivit varje dag, jag känner mig så duktig.
Men det blev mycket lättare att skriva här och roligare än på facebooks blogg. Mycket bättre med..


JAg börjar få panik. Om 6 veckor tar jag studenten, det är ju för tusan ingenting. Hur ska det gå? Jag har ingen aning. Hoppas på det bästa. 6 veckor kvar till annat är det med:) Det ska bli sååå superkul.
Undra hur Dizzy, min älskling, kommer reagera.


Idag for vi hem med Joline, det är tomt här nu. Min lilla gullunge. Det är så roligt att ha henne här! Hon är såå underbar. Det är mycket tråkigt utan henne. Men Dizzy blir glad iallafall, för då får hon all uppmärksamhet.
Men Dizzy är underbar med barn, hon är så snälla mot dom. Joline skriker och har t.om stampat på Dizzy, men Dizzy bryr sig inte. OCh joline får hålla på gå och typ halvlägga sig på henne och så och Dizzy bryr sig inte, vilken underbar hund jag har!

En grej som Joline tyckte var skitroligt, det var att pussa på Dizzy, man sa till Joline "Pussa Dizzy" då gick hon fram till henne och gav henne en puss och på en gång hon gjort det så skrattade hon och klappade händerna. Sen så gjjorde hon om det flera gånger.


Ska snart ta ett lydnadspass med Dizzy, hon har knappt fått nå träning sedan i tisdags, min stackars tjej. Men hon har lätt för att anpassa sig, det är bra!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards