sannidizzy

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Sanni - 23 mars 2008 12:26

Idag har jag startat denna nya blogg, blev så less på den på freewebs.. Nu kan man mycet lättare bläddra genom och kolla på gamla inlägg, mycket bättre.
Jag har nu spenderat en timma med att lägga in ALLA gamla inlägg från hemsidan! Mycket jobb, men vill ha kvar dom..


Blev såå oerhört stolt igårkväll över min älskade hund! Vi var ute för att hon skulle pinka för sista gången, och hon gick lös eftersom det bara var på gården. Iallafall, kommer det inte precis en av mina grannar som ropar hej, Dizzy vänder sig om mot denna och börjar springa fram, jag ropar åt Dizzy "Kom hit" och vad gör min älskade tjej? Jo, hon stannar och vänder sig om och springer glatt tillbaka till mig:D
Gissa om jag blev stolt och grannen bara "Vad duktig hon är".
Och hon vet hur mycket jag kämpat med Dizzy, hon har nämligen sett oss på promenaderna för längesedan då Dizzy hoppade i kopplet och bet mig och allt möjligt och att hon rymde så fort hon fick chansen! Alltså Dizzy hoppade på handtaget osv och stack bara och tog evigheter innan hon kom tillbaka till en.
MEn inte igår, igår var hon världens duktigaste tjej!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards