sannidizzy

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Sanni - 18 mars 2008 12:22

Lägger in nån bild på Dizzy från idag.
Min älskade underbara vackra tjej...

Dizzy är inte sig själv. Sedan i lördags har hon inte velat varit ute och gått på promenad, utan bara stannat och vill hem, idag var det första gången jag fick med henne på en längre promenad, men vad dock tvungen att mana på henne några gånger.
Igår var hon ännu konstigare, HON VILLE INTE ÅKA BIL! Dizzy älskar att åka bil, så fort man säger "Ska vi åka bil?" blir hon superglad och skyndar sig till dörren, men inte igår. Igår gick hon ut, men hon stannade på altan. Jag lockade och lockade men ingen Dizzy kom, jag sprang därifrån springades och pipandets men Dizzy stod blixtstilla. Jag gick till henne och då skyndade hon sig till dörren och ville in igen, jag testade en gång till att få med henne till bilen och då kom hon..
Hon ligger mest inne på mitt rum, i sängen och föser ihop mitt täcke i en klump och lägger sig där.

Kan säga att springa och leka är det inge problem med, det gör hon. Ute på gården så springer hon med en jävla fart och jagar pipleksaken man kastar åt henne. Inget märks då:
Och igår pratade jag med Camilla, min kusin som hade Mozze, brorsan till Dizzy som var tvungen att avlivas.
Han var precis likadan innan han fick sina anfall, han hade epilepsi och fel på knäleden. Jag är mycket orolig över Dizzy, men mamma och pappa tycker att vi ska avvakta och kolla, dom säger att hon säkert bara är slö eller nått.. Det tror inte jag på..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards