sannidizzy

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Sanni - 15 mars 2008 12:21

Den här helgen blir det bara en massa plugg för mig, tragiskt nog. Måste arbeta klart med sånt jag ligger efter i..

Igår for jag,mamma,pappa och Tim på den nya djuraffären i Birsta. Djurkompaniet tror jag det hette, men det är ingen djuraffär jag åker på fler gånger, det fanns för dåliga saker där tycker jag. Så jag kommer hålla mig till Arken jag och ibland även djurmagazinet, för där har dom en hel del hundsaker. ÄR ju bara typ hund där. Hur mycket koppel/halsband som helst osv. Får väl åka varanann gång ..
Men köpte mer hundkex igår och hundgodis eftersom det varit slut i några dagar! Det har aldrig hänt förut.Brukar alltid ha skitmycket hundgodis.

SÅ nu innan jag sätter igång med allt arbete ska jag ta ett rejält lydnadspass med Dizzy och promenad så jag kan sitta här med mitt skolarbete med gott samvete..

Och nu ska ni få höra, fick ett mail igår som jag tyvärr inte läste förräns imorse. Men det har hänt nu! Valparna är här.  4 tikar och 2 hanar blev det:)

LYCKLIG!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards