sannidizzy

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Sanni - 13 mars 2008 12:21

Måste ju ta och skriva lite om vad som har hänt den senaste tiden, inte för det hänt så mycket, men jag är urdålig på att upptadera bloggen, får bli skärpning.

Kan börja med att säga att Dizzy ligger bredvid mig med sitt huvud i mitt knä:) Min älskade vovve är sååå fin! Har klippt klorna på henne idag och hon låg bara still och sov, märkte väl knappt att jag var där och höll på.

Dizzy blir hur glad som helst när jag kommer hem, hon tycker inte alls om att matte är borta så himla länge på dagarna, men nu blir det 4 dagars ledighet:) Eller ledighet och ledighet, jag ska arbeta med skolarbeten hemma. Ligger efter och måste arbeta igen.

Ni skulle ha sett Dizzy när jag tränade henne förut, hon blev som tokig och vild, alltså på ett bra sätt, hon typ tiggde om att få arbeta:) Det var så roligt och hon var såå himla duktig och hon blev hur glad som helst över den torkade frolicarna hon fick, man kunde tro att det var leverpastej jag hade som belöning eller nått, så glad blev hon. Knäpp är hon min älskade tjej!
Eva ska verkligen vara stolt över vilken underbar vovve hon fick fram, Dizzy är heelt underbar, fantastisk och vacker! Hon är otroligt lättlärd, så lättlärd att man blir förvånad, hon lär sig nya saker hur fort som helst, som sagt, jag älskar min Dizzy!

Den här veckan händer det en spännande sak:) Får se hur det blir i slutet av veckan!! JIPPIE!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards