sannidizzy

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Sanni - 12 mars 2008 12:20

Fick en utmaning från Eva med vovvar:)

Var är hunden född?
Hon är född i Kramfors hos Eva:)

Hundens favoritgodis?
Frolic, korv, köttbullar och leverpastej. Det är riktigt smaskigt

Hur många egna halsband och koppel har hunden?
Hm, låt se. Vi har minst 5 koppel och 5 halsband, det är säkert mer:) Roligt att handla. Men skulle nog handlat mer om ekonimin tillät!

Hur ser hundens förhållande till vatten ut?
Dizzy fullkomligt älskar vatten, går knappt åka till ett badställe med henne för hon blir så tills sig och vill inte komma upp.
Vattenälskandet har hon nog fått från sin mamma Tess:)

Har hunden några ”kläder”? (täcken el. liknande)
Nope

Har hunden något speciellt kännetecken som skiljer den från andra hundar i samma ras/färg?
Hon är ju världens finaste, det skiljer väl sig från alla:)

Hur reagerade resten av flocken (tvåbenta som fyrbenta) när den nya hunden flyttade in?
Det får jag se om några veckor

Vad är/skulle vara den absolut bästa belöningen hunden kunde få?
Att få leka med kampleksaken eller jaga bollar

Vad är det bästa hunden vet?
Bada, leka, springa fritt, ligga och gosa i sängen, soffan

Vad är det värsta hunden vet?
Hon fullkomligt hatar smällare!


Har hunden någon alldeles speciell egenhet?
Hon är världens vildaste, men finns typ inget bättre än att ligga ner och gosa! Allt med Dizzy är speciellt!

Något hyss som hunden pysslar med?
Hon tycker om att ta mina kläder när jag är borta och så ligger hon och gosar med dom på sin bädd. Det är väl inget hyss direkt, men ibland hittar jag söndertuggna strumpor

Var sover hunden på natten?
i min säng:)

Vad får hunden för foder?
Doggy Proffesional Extra Aktiv 

Hur reagerar hunden när den får några dagars vila?
Hon blir vildare än vanligt

Vad tror du skulle vara hundens drömtillvaro?
Är att springa fritt hela dagarna skulle jag tro och bara leka leka:)

Minst fyra hundar vi skickar vidare det här till:
Lisa med Tuff, Thea, Kelly:) Det blev ju nästan 4 hundar.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards