sannidizzy

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Sanni - 27 februari 2008 12:19

Igår så skippade jag och Lisa skolan:p Vi for till Sollefteå och hälsade på en kompis som vi inte träffat på 7 veckor! Det var riktigt roligt. Dagen var super ända tills på kvällen då jag stod i härnösand 21:45 på kvällen och väntade på bussen, det var jag och några till som stod där.. Och vi väntade och väntade. Ingen buss kom.. 22:30 kommer det 3 taxibilar som svänger in på bussstationen och säger att det kommer ingen buss, men vi får åka med dom till sundsvall OM vi betalar 200 kr var! Jag höll på smälla av, jag hade inte så mkt pengar på mig ens, så jag kunde ju inte åka med. det var 4/12 som åkte.
Så då var mina föräldrar tvungna att hämta mig. Dom kom in till h-sand halv 12 och vi var inte hemma förräns klockan nästan var ett.. det var inte min kväll..

Imorgon är det frilufsdag och då fick jag tillåtelesen att vara hemma med hunden, så imorgon blir det mkt träning. Bl.a drag.

Funderar på att vara med på lydnadstävlingen som jag och några till anordnar på skolan, det kommer även köras agility, men det är vi inte redo för.
Men det skulle vara roligt att se hur det skulle gå:) Tror vi båda är redo för det nu, måste dock träna MER på hopp över hinder, sedan kan vi allt:) Så jag ska nog göra det!

Idag lärde Tomas, min brorsa, Dizzy ett nytt tricks:p Jag kan lova er att han blev riktigt förvånad över hur snabblärd hon är, han bara "men det tog ju bara typ 10 minuter". Jag bara "jag vet, hon är så snabblärd av sig". Roligt tyckte både hon och han att det var, det var längesedan hon fick lära sig nått nytt, ska börja lära henne mer komplicerade grejjer nu, det behöver hon.

Ja just ja, glömde berätta vad han lärde henne, han lärde henne att hämta tidningen:P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards