sannidizzy

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Sanni - 25 januari 2008 12:15

Läste en massa gamla blogginlägg på en annan sida som jag hade förut som jag skrev om Dizzy på. Och vad långt vi har kommit på ett år eller från då vi köpte henne.
Förra året vid den här tiden så var hon jobbig, hon hoppade upp och bet en , hon rymde så fort hon fick chansen, alltså det gick inte alls att ha henne lös, då fick man inte se henne på ett tag och hon lyssnade inte ett dugg typ.

Idag bits hon inte, förutom när vi leker med varandra, då biter hon inte hårt, utan hon bara håller i och hon rymmer inte och har blivit skit duktig lös ute (peppar, peppar ta i trä). Kan gå ut med henne lös och kasta snöbollar och allt och hon kommer när jag ropar, det är sååå underbart!

Jag har en underbar hund. Det finns ingen som Dizzy, är så glad att vi hittade henne på den där sidan! Och det var en sida vi inte letade efter hund på, vi tittade bara på blocket osv, men hittade den bästa hunden på eniro.se:p tänkte att vi skulle kolla en sväng där. Det är jag mycket glad för. Fast om jag hade inte sett henne och skáffat en annan hund hade jag säkert suttit och skrivit samma sak om den, att jag är glad att jag just hittade den hunden m.m Men så är det ju!

Nu ska jag ut med min älskling, det blir lite dragträning + promenad!

På bilden Dizzy och Sally sommaren 2007 (systrar)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards