sannidizzy

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Sanni - 2 september 2007 11:49

Shit, redan söndag. Alltså skola imorron, igen. Helgen gick alldeles för fort.

Klockan är bara 11 än, har vaknat tidigt hela helgen, typ före 8.. Vettefan varför, tycker jag borde vara trött när man klivit upp 5 varje morron, men inte. Men och så har jag gått och lagt mig tidigt med. Gick och la mig vid 11 igår tror jag.. Trött som fan var jag då.

Idag ska man ner och kolla på fotboll. Nedansjö mot Essvik och min brorsa ska äntligen få stå som målvakt. Varenda gång dom har frågat honom ifall han kan stå har han jobbat, men inte idag:) Härligt, trodde inte att vi skulle hinna få se honom som målis innan säsongen är slut, men det hann vi:)
Dizzy följer med hon också, fast då är det nog bäst att hon får hälsa på Tomas innan matchen annars kommer hon nog bli galen:P Kommer säkert gnälla och vilja hälsa på honom, men han kommer nog hem innan matchen skulle jag tro..

Hej då!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards