sannidizzy

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Sanni - 29 augusti 2007 11:48

Tredje dagen på skolan och jag är fortfarande inte less:) Rekord!

Har insett att jag inte kommer kunna ha med Dizzy så mycket som jag ville:( För att hon blir så stressad på bussen och det är jävligt mycket folk på bussarna med, det blir ännu värre. För att ALLA platser är jämt upptagna och flera st får stå, både på ditvägen och hemvägen, hur fan ska det gå? Mamma och pappa har sagt att dom ska skjutsa mig så mkt dom kan, men det vill jag inte, bensinen som är så dyr. För då måste dom både skjutsa och hämta! Det blir 44 mil på en dag. Och jag behöver Dizzy 2 ggr i veckan.. Glöm det..
Men jag vill så gärna ha med henne, får dåligt samvete annars, för då kan jag bara träna henne på helgerna, är helt slut när jag kommer hem, det går inte.
Kanske jag måste offra mig och flytta till skolan ändå, det jag absolut inte vill... För Dizzys skull, och min egen eftersom jag vill ha med henne! Vill inte låna lärarens hund/ar.

Fick ett till mail från förra ägaren idag. Blev så glad så..
Berättade att min kusin har Dizzys brorsa då skrev hon så här:
"Att din kusin har hennes bror är ju ytterligare ett tecken på att hon "hamnade" rätt tycker jag ;) Det känns som att jag tog hand om henne för er räkning fram till det var dags för er att köpa hund."

Lät så snällt:)

Snart ska jag sova... Är ganska trött, är jobbigt att kliva upp före 5 varje morron, även om jag bara gjort det 2 dagar i rad. Men ändå..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards