sannidizzy

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Sanni - 27 augusti 2007 11:47

japp, då har första skoldagen varit, var inte så farligt ändå. Riktigt skönt ändå att vara tillbaka.

Fick reda på idag att vi skulle träna rallylydnad imorgon, typiskt, jag som inte kan ha med mig dizzy, så jag får låna en hund istället av nån lärare, men jag vill ha min hund!

Vi får bara ha 1 timma praktiskt i veckan med hund. hur lite är inte det? Det finns en anlednind till varför man valde hund. för man vill jobba med dom och så. Jävla skitskola!

Dizzy blev superglad när jag kom hem! Hur glad som helst. Blir väl så när jag är borta från 6 - 19 .. Alldeles för lång tid. Tänk om hon inte kommer gilla mig lika mycket? Utan väljer nån annan typ?! det är jag faktiskt orolig för.. Eller föresten, det gör hon kanske inte ändå. eftersom jag kommer ha med henne 2 dar i veckan och sen har jag lörd-sönd med.. så det är bara 3 dar med dom andra hon är med. Så det är väl ingen fara?

Kunde inte välja agility fortsättning på skolan, för att det fanns inte:( Men då fanns det freestyle istället. Så jag valde det. Hoppas det blir roligt bara!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards