sannidizzy

Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Sanni - 25 augusti 2007 11:46

Dizzy mår bra. Skönt. Hon visar inga tecken alls på att ha ont och man kan inte tro att hon blev påkörd i torsdags. Ett ynka litet sår på bakenet är enda tecknet på att hon faktiskt blev påkörd. Gud vilken tur vi hade!!!

Har tränat lydnad med henne idag, och lite agility. Och apport. Hon är så pigg så, och hon blev så glad när jag tog fram leksaken och började kasta åt henne, för hon har ju inte rört på sig så mycket sedan hon skadade benet. Och det verkar inte vara sån stor fara med det..
Lite freestyle tränades med, fast jag skippar gå på bakbenen delen, hon fick faktiskt trots allt en bil där, på bakdelen. Så det skippar jag så länge, även fast hon inte verkar ha ont så vill jag inte börja med det än..

ska ut sedan igen och träna ännu mera lydnad. Hon var så duktig förut idag, trots att vi inte tränat på över en vecka tror jag.. Men hon lyssnade hur bra som helst. Blev riktigt impad! Fast jag måste få henne att följa med bättre på fot, för att ibland så hamnar hon efter.. Men jag har ju den där boken jag kan läsa i, har inte läst ut den än, trots jag haft den i några veckor.. Men varit så mycket annat jag läst:p haha..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards