sannidizzy

Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Sanni - 20 augusti 2007 11:43

Dizzy är inte svullen längre, som tur är:)

Nu har vi nytt golv lite här och där här hemma. Skönt, men det har varit så himlans rörigt här i helgen! Nicklas, min kusin var det som la golvet åt oss. Snällt och fint blev det. Åsa, min moster var också här med hennes pudel Kajsa, min lilla flicka! Det var hon som jag jämt var ute med innan Åsa och dom flyttade och innan vi skaffade Dizzy.
Hon är så väldans fin, och hon är så otroligt pigg och allt! Man kan tro att hon är under 1 år som hon är, fast hon snart fyller 11. Otroligt vad pudlarna är pigga av sig:P

Sitter här och försöker komma på vilka mina favorit låtar är. Alltså såna som man aldrig kan tröttna på, nog för jag redan vet en massa som jag älskar, men min absoluta favvo låt vet jag inte. har alldeles för många.
Samma sak är det med filmer, fast där lutar det åt att "Sagan om Ringen" -filmerna vinner, dom älskar jag och vet inte hur många ggr jag sett dom, fast nu har jag inte sett dom på 1 år, eftersom jag försöker vänta länge innan jag kollar på dom igen, vill inte tröttna, även fast jag tror att det är omöjligt:P hehe.


Sov gott

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards