sannidizzy

Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Sanni - 18 augusti 2007 11:43

Dizzys tass är svullen. Har varit det i 2 dar nu. Igår var den verkligen svullen! Ringde till veterinären för att se ifall dom hade någon tid, men nej, det hade dom inte. Hade fullt upp tills på onsdag. Tyvärr. Men om hon hade över 40graders feber så skulle vi få komma in idag, men nope, det hade hon inte. Hon hade precis som hundar ska ha. 38 grader. Kändes skönt att hon inte hade feber, men jag ville hemskt gärna in till vetr. så dom kunde kolla på hennes ben. Men får se hur det ser ut på onsdag, annars far vi väl in.

Det var igår när jag skulle på en kort promenad med Dizzy som jag upptäckte att den var så svullen som den kunde bli, man blir ju orolig att det är nånting..
Den är svullen nu med, men inte lika mkt som igår.

Kajsa, min moster pudel är här. Så henne kan jag gå ut och gå med. Stackars Dizzy blir säkert avundsjuk då. Att jag håller på med en annan hund. Hon brukar bli det. Hon vill ha all uppmärksamhet.

Imorse klev jag i nått mindre roligt. Var ute på gräsmattan och tror ni inte att jag klev i hundskit??? Jopp, och äckligt var det. Har aldrig klivit i skit! hehe och jag som fick världens fotbehandling av min lilla syrra igår så mina fötter var supermjuka och luktade underbart. OCh så händer det här? Typsikt. Min vanliga otur.
Och imorse hade även Dizzy spytt upp en massa tyg på hennes dyna. Hade ätit upp en leksak igår tydligen.
Och inatt fick hon även av sig tratten, men hon hade som tur var låtit såret vara. Skönt.

Idag ska det läggas nytt golv här! Äntligen säger jag, då slipper vi vårat fula golv:D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards