sannidizzy

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Sanni - 13 augusti 2007 11:40

Gud vad roligt man har haft det i helgen! Det enda som fattades var Johanna:(

På fredagen kom Angelica och Lisa hit. Åkte in till stan och mötte dom. Mamma skjutsade in mig och tog hand om Angelicas och Lisas saker och Gåva (lisas hund) och for hem medans vi gick omkring på stan! Gick lite här och där, men hittade ingenting. Men Lisa hittade 2 glas på Mique iallafall och nå hundben till Gåva eller nått sånt.
Tog 12:55 bussen hem till lilla Nedansjö:P

Dizzy blev kitglad iallafall när dom kom:) Ojojoj vad glad hon blev. Och mamma berättade att hon blev superglad när Gåva kom, hade visat alla sina tänder och allt:) Gullpropp.

Varmt var det på fredagen och vi hoppade studsmatta och spelade spel och var ute med hundarna. Det var så roligt. Och Angelica fick sin födelsedagspresent från mig. Det var en skål med border collie på, fylld med henne favvo snacks tror jag:P hehe.

På lördagen när vi klev upp så var det lite besök hemma hos oss. Det var Åsa, Nicklas, Melker, Nathalie och Joline. Mamma skulle vara barnvakt åt Joline medans dom andra plockade blåbär. Och det var så roligt att ha Joline här, hon är världens sötaste unge och hon har lärt sig att stå alldeles själv nu:D Sötnos!
Gjorde inte så himla mkt den här dan, hade det bara roligt och trevligt tillsammans! och åt grillade hamburgare:) Det var smaskens kan jag lova!

Men på söndagen åkte dom hem:( Det var mindre roligt.

Nu orkar jag inte skriva mer.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards