sannidizzy

Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Sanni - 7 augusti 2007 11:39

Kunde inte åka till veterinären idag, nå fel på bilen. Får beställa en ny tid.
Men vi ringde och avbokade våran tid och så. Dom sa att vi skulle låta Dizzy vila mycket. och som sagt försöka få i henne tranbärsjuice. Hur jag nu ska kunna få henne att dricka det äcklet:P
Men nu blir det vila för Dizzy, lika bra det nu när det är så varmt. Så.

Men hon har blivit mkt bättre på att äta nu! Jag blöter ju upp maten, brukar göra det i några timmar i förväg, och hon äter upp allt:) Blir så glad. har ätit bra i några dagar nu. Fast hon äter aldrig på morron, då äter hon inte upp det. Men vid 5tiden så går det bra. Och sen på kvällen. Får väl vara så nu då. Tills det bli svalare om dagarna. För mig spelar det ju inte roll när hon äter, huvudsaken att hon äter. Men helst så vill jag ju att hon ska äta på morron och sen på kvällen, men men.
Bätte än förut iallafall, då åt hon ingenting typ..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards