sannidizzy

Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Sanni - 1 augusti 2007 11:37

Oj, vad tiden går snabbt. Var det inte just första juli????

Nu har jag märkt att det behöver tränas MYCKET inkallning, för att ibland när det svänger in nån på gården så springer Dizzy dit på en gång och lyssnar inte när jag ropar på henne! Så hur ska jag då kunna vara med på agilityn och ha henne lös ifall hon gör sådana saker? Det kommer inte gå, verkligen inte. Så jag måste träna, träna och träna!
Ska skära upp korv och köttbullar sen som belöning när hon lyssnar när jag ropar på henne, jag vill ju träna henne med störningar, men det finns inte sådana här i lilla byn. Det är så stilla och lugnt och det är inte många som har hundar här, ser aldrig nån när jag är ute och går. Så hur ska jag då få henne att inte springa fram till hundar? Jadu...

Har inte kommit iväg på djurmagazinet än, ska försöka få mamma att skjutsa mig idag då... Vill ju åka nånstanns, är less på att vara hemma hela dagarna! Det är sååå tråkigt. Måste hitta på nått..

Och så vill jag att valpträffen ska bli av! För mig så passar det närsomhelst men sen så är det en massa andra me som det ska passa för, så det blir svårt..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards